Buuuuuhu

Mår skit idag, både jag å Casper är förkylda, å e man mamma får man stå ut med sånt för mer kommer det bli, vilket immunförvsar jag måste ha om nått år:) jobbigt bara att huvudvärken inte går över av alvedon och kaffe, får hoppas på att nästa natt kommer bli bättre än den här natten! Å igår va jag å Marie till Ultuna med lilla Carisma, som blivit sjuk, hon fick opereras akut för hon hade en livmodersinflammation:/ men operationen gick fint å hon är nog snart back on track, Carisma är Wilmas lilla bebiskompis, kommer från samma kennel:) Nu måste jag ta tag i ansökning till högskolan osv....


här va vi nog lika slitna som vi e idag, dagen då casper kom till Världen :)<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sötnötar!!! :D Massor av krya på er!! Hoppas det går bra med ansökan till Högskoleprovet!! :) <3

2010-10-13 @ 11:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0