Fotografering

Nu har lägenheten blivit fotad av fotograf för att läggas ut på hemnet, känns skönt, har vart lite nervös inför fotograferingen va mkt att plocka med innan men jag tror det kan ha blivit ganska bra tillslut iaf :) ska bli spännande att se bilderna.. jag har tagit några bilder jag oxå, fast hmms jag e ju verkligen en dålig fotograf men jag tänkte att det kunde va kul att ha kvar! Fotografen hade hur som helst en son som föddes 2 dagar före Casper så vi låg två dagar samtidigt på BB, världen är bra liten!


Köket

Vardagsrum


Sovrummet, men caspers säng tog vi ut!

Badrum

Lite av hallen :)


Åså vår söta prins oxå


Kommentarer
Postat av: marie

men stiligt, d va länge sen lägenheten va så välstädad=P men hoppas d gick bra me fotografen å allt:D

puss

2010-06-18 @ 17:30:29
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: emma

haha jaa, men nu e det lika stökigt som vanligt:P skönt att man får stöka ner igen :D

2010-06-18 @ 18:13:07
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

fiint fiint juh!! :D Säker på att ni ska sälja? ;) haha Hoppas ni har en riktigt mysig helg!!

Saknar er mina tokar!! <3

2010-06-19 @ 07:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0