Check!

 

  • Igår va vi på föräldrargrupp, kul!
  • Lägenheten ligger uppe på hemnet, äntligen!
  • min dator gick sönder igår, allt ska hända mig!
  • Casper har börjat vilja ha käk 3 gånger på natten, hungrig skit!
  • Vi har testat sittdelen till vagnen, gick sådär!
  • å vi ska iväg på bvc för vägning om en timme, spännande
  • Snart e det midsommar, Mys!




Nån som börjar bli sugen på gosaker, pappa upp idagen tror jag allt;D








det va tyvär inget på skeden men casper tyckte det va lika kul ändå !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha vilka bilder :D

2010-06-22 @ 09:59:25
Postat av: caroline

Håller tummarna hjärtat att saker och ting går bättre lite bättre senare idag :) trist att din dator har gått sönder :/



Saknar er mina tokar! <3

2010-06-22 @ 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0