oj va tiden går

Snart har Viktor slut på sina pappa-dagar, känns inge kul alls. Jag tror nog att det kommer funka ändå, tänker mest på wilma som måste ut på dagarna:) hehe men jag kommer nog ändå vilja komma ut varje dag!
Igår var dom här från BVC, å lilla pyret hade inte gått upp i vikt, han hade gått ner 60 gram, inge mycket alls, men jag hade hoppats på att han hade gått upp till 3 kg, nu väger han 2610 ist.. lillskit! Jag försöker trycka i honom lite mer mat ändå å han värkar tvär nöjd med att vara proppmätt efter varje amning:)


Lite bilder från första badet hemma som han tyckte sisådär om :)






men nöjd och belåten när han var färdig badad :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

nakenfisen! :P men sådan söt en!

2010-02-25 @ 15:21:20
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Sara

men allt kan inte vara roligt heller :) tänk å va rätt nykläckt allt är nytt å så ska mamsen å papsen trycka ner en i någon ökänd vätska å alldeles blottad är man....uscha :) han vänjer sig :) gulliga bebis... ser fram emot när ja fått min så vi kan ha bebisträff å promenader :)

kram Sara

2010-02-25 @ 17:58:39
Postat av: Farmor

Vilken gullunge vi har fått! Kom ihåg att du har en hundvakt på andra sidan Kungsgatan om du inte kan gå ut någon dag.

2010-02-25 @ 20:22:35
Postat av: Anna

Åh men söta lilla Casper.. :) Tur att han är en nöjdis när han kommer upp iaf :) Längtar tills på måndag när vi ses igen!! <3

2010-02-25 @ 22:57:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Madicken

Hej Emma!

Vilken fin, stark, glad o go kille ni har fått! GRATTIS ännu en gång!

Va härligt att se och läsa om er "nya" familj! Lovar dig att livet kommer att gå väldigt fort (fast man kanske inte tror det när man är mitt upp i det som ni är nu), pang säger det så är han stora killen som börjat på dagis! Jag blir såååå gossjuk när jag ser lilla Casper! Jag vill nästan ha en till ;)

Hoppas att ni njuter o tar en dag i taget o bara är tillsammans. Det kommer att gå superbra när Victor börjar jobba ska du se...vardagen kommer väldigt snabbt och rutinerna blir tydligare o tydligare för varje dag!



Hoppas vi kan få träffa gofisen och er snart, vore MYS!!!!



Många varma kramar o lyckönskningar från Madelené Högström =)

2010-02-27 @ 07:42:25
URL: http://jacaranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0