gosiig pojke

Vi fortsätter att mysa på och vår pojke är så duktig, har sovit två nätter utan att vara det minsta grinig, fått väcka honom för att han ska få mat så det är super skönt:) igår va han på premiär-tur till valbo, köpte upp massor med handdukar, det behövs kan jag säga:) kläder oxå för den delen, hehe lillen e ju så liten så inga 56 kläder funkar jö.. Nu har vi mormor här också som gärna sitter å myser med honom hela dagen :D


Lillcasper som myser brevid mig i sängen :D så mysigt att vakna å¨se en sån söt prick brevid sig:)




mormor å sötcasper


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhhh!! Tur att jag kommer upp i morgon så jag får mysa också med er!! Ni har verkligen världens finaste lilla Casper! Gud va roligt att mor din kom fram som hon skulle i detta snökaos!



Ses i morgon, massa kram till hela familjen! <3

2010-02-21 @ 11:33:16
Postat av: Cathi

Åh, han är verkligen en supersöt liten pojke! :)

2010-02-21 @ 20:50:49
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh han är ju så söt så man smälter bort! :) Var supermys o träffa er i fredags, hoppas vi ses något i veckan! :)



Puss <3

2010-02-21 @ 21:05:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0