En dag kvar till BF :D

Känns som nått e på gång i magen men det kan nog lika gärna vara falskt alarm igen.. har iaf vart vaken nästan hela natten med ont i magen var 10 min.. kanske förvärkar kanske inte.. nu känns det knappt nått igen...  aja det e Lördag å jag har bakat kärleksmums till min sötis :) Nu ska jag nog ta och baka lite kakor också, sen ska vi en sväng till Valbo och håller tummarna på att jag får lite mer ont :D


Förstår inte vårat lilla hjärta att vi vill träffa honom och fira alla hjärtansdag allihopa tillsammans?


Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas på det är förvärkar men ropa inte hej....ja har haft så i nästan två veckor nu utan resultat :( men var 10 min låter ju bra...då bör det ju vara på G :D

2010-02-13 @ 13:57:49
Postat av: Lisa

men vilken sötnosbild!

2010-02-13 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0