5 dagar till BF

Är inne i vecka 40 men jag känner mig knappast mer gravid nu än va jag gjorde i vecka 30, ska det va så lätt att vara gravid?? får väll en hemsk förlossning ist för en jobbig graviditet :/  Idag har jag iof vart helnere, ont i huvudet och trött... men då dyker ju lilla ligan upp å förgyller min dag :D sötnötter, va skulle jag göra utan er? :D
Igår va jag å träffa min gravidkompis, ute och gick med våra wilma hundar, super trevligt, å jag njuter av att kunna göra va jag vill på dagarna, dom går så ruggit snabbt bara..

 


Lite fulbilder på oss från i helgen


Kommentarer
Postat av: marie

fina ni era nötter=D å vi får hoppas att förlossningen går lika bra som graviditeten.. ja kommer iaf vara sååå nervös när ni åker in hehe

pussen

2010-02-09 @ 20:19:10
Postat av: emma

hahaha marie jag veeet :) tror jag skippar dina peppande ord när vi åker in ;D puss söt

2010-02-09 @ 20:58:05
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: Caroline

<3

2010-02-10 @ 17:38:05
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0