Gott nytt år!

Ett gott nytt år önskar vi er alla

Nu ska casper sova å vi ska laga oss god mat med efterrätt å lite rödvin, en liten flaska skumpa ska vi fira med på tolvslaget men innan det blire massor med kaffe så vi håller oss vakna:)

 

2011 kommer bli ett spännande år, jag ska börja plugga igen, en ny inriktning å jag ska kämpa. Casper kommer växa som en tok å bli en liten kille så massor med mys med honom å se hans framsteg, dagis, luciatåg, bada ja fy va mkt vi har att se framemot:) Vi hoppas vi slipper tråkigheter å bara får uppleva roliga saker detta år!

Gott nytt år


Kommentarer
Postat av: stolt mamma,svärmor och mormor

EMMA! Av hela mitt hjärta lycka till!!

2010-12-31 @ 22:16:53
Postat av: Caroline

Jag önskar er också ett riktigt gott nytt år!! Trots allt! Står bakom er!! Och säg till om ni vill ha barnpassning :P :) Ses på Onsdag hoppas jag :D <3



ps va himla lik han börjar bli far sin ännu mer!!! :)

2011-01-02 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0