Lördag

Nu e det väll riktigt höstrusk, det gillar ja inte alls.. har vart så härligt med sol och fina färger på löven..
Nu i kväll har jag iaf ockuperat soffan själv, vissa grejer passar inte en gravid emma, hehe smällar man får ta, förfester långt bort e inte nått som lockar, speciellt inte när det är regn ute.. sitter å myser med ostbågar och det e guld värt då Viktor annars förbjuder mej att äta ostbågar!! haha :D
Annars e allt fint förrutom att min data har kraschat vilket e lite jobbigt, tur att jag kan låna Viktors.. hoppas den blir hel så jag får tillbaka alla bilder bara... suck!



doodles.jpg


Kommentarer
Postat av: caroline

mmmhh I like what aj seee!! :D Hoppas du haft det mys sens vi pratade on the phone! ses på måndag! <3

2009-10-04 @ 00:06:40
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Sofie

Trevligt. Kan man hänga med här oxå ;) Kan det vara att han förbjuder dig fingra med ostbågarna för att dom luktar så illa? Haha :P Men det är GOTT! Dock längesen jag åt.. Hoppas du hade en mysig kväll! :) Och det där med "vissa grejjer passar inte en gravid Emma" förstår jag precis. Det är ofta man får känna sig ensammen. Det är oxå en av omställningarna gällande graviditeten. Trist! Men det blir ju så de. Men vi får tänka på vad vi får ut sen så :D

2009-10-04 @ 12:12:54
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0