Klaaant

Ja nu har vi gjort nått superklantigt jag å Viktor, skyller lite på honom för han tog bort lakanet och jag tryckte in sängkläderna i tvättmaskin.. mitt bland sängkläderna låg min braaiga bok som jag är helt inne i, fick den av Lisa å Tobbe i Måndags, är en bok om att föda.. Men den ligger snart i sängen igen dock en ny för det e inte mkt kvar av den... tur att det inte var en mobil eller nått som låg kvar i sängen...


Blöö.. jag undra va det va när jag tog ut tvätten, fatta inget alls från början.


Här e e ny bild på magen, marie va lite besviken på dom andra två, "du måste ju ha tight linne på dej annars ser man ju inte magen". haha kanske sant här ser den riktigt stor ut... från v 29


Kommentarer
Postat av: marie

sötnosen då hehe=0D magen e jättefin:D

puss

2009-11-27 @ 11:34:06
Postat av: Caroline

Finema med fin bebismage!

2009-11-27 @ 12:28:45
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: LinaH

haha klantigt ;) Men det som bekymrar mig mest är att det måste ha vart papper ÖVERALLT?!!

2009-12-02 @ 22:57:58
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0