kaffeförbud


Idag har det vart en hemma-å-plugga-dag, jag och carro var en sväng till hemlingby och gick 5km i sooolen, sen efter jag hade läst klart den sega boken baka jag sockerkaka. Idag har jag infört mitt kaffeförbud, ska se om magen mår bättre, mår ju ständigt illa, drygt.... men att plugga utan kaffe är inte lätt, funderar på koffeintabletter ist.. för pluggar man måste man ha tillräckligt med energi för att orka ta sig igenom och förstå all kurslitteratur.


Sockerkaka på G





En nästan färdig garderob, ska dit dörrar oxå men det dröjer ett tag till :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

åhhhh va gottt det såg ut!!! =)

2009-02-02 @ 19:17:01
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0