TrögEmma

Nu har jag precis vart iväg och mätt magen å allt det där man gör hos barnmorskan :) Magen e liiten å vill inte växa på riktigt som den ska.. så nu e det ny tid inplanerad nästa vecka... Annars njuter vi här i Gävle av snö, sol och jul-ledighet. Hur julen blir vet jag inte än men det flesta julklapparna iaf klara, om vi får tag i en bil firar vi i sthlm annars blir vi kvar i Gävle till Lördag iaf.







Ute på promenad vid kollonistugorna i morse





Två bilder på magen från vecka 32

 





Kommentarer
Postat av: LinaH

Tänk att det bara är åtta veckor kvar, emma! Åh så spännande :) Hoppas magen växer på sig som den ska till slutet. men jag vet inte om magstorleken spelar roll på hur stor bäbis man får, min vän madde hade liten kula ända in i slutet och klämde ändå ut en tilde på 3,5 kilo :) God Jul till er!

2009-12-22 @ 12:55:04
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Caroline

<3

2009-12-22 @ 13:01:00
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0