en ännu längre Tisdag blir det :/

oj, jag undrar när den här natten kommer ta slut!
Min kära pojkvän och jag har lagt flytspackel i hela hallen, inte riktigt klart än..
att fixa det va en hel jäkla vetenskap Ghhhaaa!
nu ska det torka i 4 timmar.. jag får inte gå på toa på 4 timmar och jag e redan kissnödig!
Aja tur att jag bara ska skriva min hemtenta i morron, sitta med den mellan 8 och 5...
hehe ja, idag e jag inte positiv... men tenta ångest och en otroligt stökig lägenhet, det bådar inte gott ;D
Kram kram


Golvvärme och flytspackel på G




lite sliten ser han ut och lite sliten e han ;D


blandning i hinkar, dryyygt!

Kommentarer
Postat av: caroline

hihi nu förstår jag

2008-10-29 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0