sammanfattning av denna vecka:)

Oj, nu har man vart bra upptagen med saker, kanske e det fina vädret som gjort att ja inte har setat vid datan.
Idag är det regn så då får man passa på att va lite internetnörd.
Jag har både hunnit med massa mys i parken,  firat valborg och även haft en riktigt latis dag igår:)
På valborg Grillade vi och kolla på Kasen,  hehe kasen e det roligatse ordet hitils i Gävle.

Idag har Carro farit till sthlm, så nu e man lonely. Men mina föräldrar å vovven har hälsat på mej idag. jag visa dom min skola, å bolgnerskogen å även gamla Gävle me massa gränder, mys. dock hade allt vart extremt mkt finare om det inte regnat hela jäkla tiden.

Sen håller ja alla mina tummar för min kära Mias pappa som e dålig, inge kul :(:(:( Tänker på det hela tiden hoppas så att det blir bra, massa kramar till hela familjen.



Ikväll blir det nog myskväll me Viktor, inge mer fest på ett tag



       
Orkar inte skriva om alla dessa dagar här e lite bilder ist :)



image41

Dagens bild, Wilma i regnet i Bolognerskogen.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Va fan, det är väla inge fel på KASEN? :-P Du kommer nog stöta på lite mer tokiga ord i Gävle framöver. ha det gött :-)

2008-05-03 @ 19:41:47
URL: http://www.forever28.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0