Kryssning

Idag e det äntligen dax för kryssning, ska bli himmla mys hoppas jag:) 
Sitta på deck och sola och mysa runt i sthlms skärgård, hoppas det blir kul folk på båten.
Nu väntar jag nästan bara på att få åka, men har iof inte packat eller nånting, blir en tripp på storstan först!
E ute efter en kläning vet precis hur den ska se ut, men har inte hittat nån sån :( 

Viktor e på fisketävling, å han fick en rengbåge idag, mums!
Nu e det lunch på G sen dusch och packning som gäller



Hahaha, jag när jag vara brunett i en vecka:) Längesen det  typ 2004 eller nått... =)
Roligt me gammla kort på sin andra dator




Kommentarer
Postat av: Lottis

men gud, det ser inte ens ut som du! :-)

2008-05-25 @ 20:17:02
URL: http://www.metrobloggen.se/lottis
Postat av: caroline

Gumman de där va verkligen old! =) haha Himla fint ändå! =) nu äre snart dags för prommis och plugg i solen och skogen! =) pusskram

2008-05-26 @ 11:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0