Krocka med killens bil idag :(

japp krocka, nä men ja körde iaf in lite lätt i trotoarkanten å lille Saaben fick sig en repa. trist.
Skulle ju bara parkera, å självklart är trotoarkanten liiite väl hög. Aja kom på det precis när jag hörde lite kraaasch:(
Juste jag kör ju en sån där låååg bil, han berätta det för mej igår, ändå hade jag inte en tanke på det.
Tur att Viktor e på så bra humör och inte riktigt blev så där sur som man skulle kunna tänka sig.
Dessutom berätta han sen att sprickan som var där, va en gammal skada så den var redan skadad sen innan, då kändes det lite bättre:)

Nu blir det inge mer Saabåka för mig, vill fan skaffa mej en egen bil!

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0