skitväder

nu snöregnar det igen, grått och trist... tillbaka i Gävle ;) men vilken kille man har då, lagat midda och städat och fixat fint tills man kom hem, me like, spela massa wii igår, fast det e vår julkklapp, men vi måste ju testa det innan julafton eftersom vi ska fira jul i Idre!

Mias bebis då, fy så söt, det minsta jag någonsin har sätt, trodde inte bebisar kunde vara så små, ändå var hon ju inte speciellt liten sådär.. men oj va förstora kläder jag köpte, hur tänkte jag ;)?! nu börjar även jag bli sugen på riktig bebis=P

hur som helst snart skola och har ju sån tur att jag får snålskjuts med emma till skola, så slö, jag vet, men det blev skitväder, stackars carro som fick punka idag när hon for till skolan, nu får vi laga våra punkor tillsammans.. haha måste vara något fel på gruset...

Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0