För två år sen


ja då va jag på Teneriffa med Marie,  en sista minuten billigt blev det och mysigt blev det och äventyr blev det.. haha vi trodde ett tag att vi hade hamnat i en sekt, helt stööört, vi åkte på en billig utflykt till Taide, vulkanen, åkte bara med massa tyskar typ, sen stanna dom bussen och vi fick gå in i nått litet rum jag och marie, vi satt där ett bra tag, vi hade en toa och massa sängar, haha sen skulle dom tydligen stå och snacka om massa bomull ja vi fatta ingenting..  sen efter flera timmar begav vi oss till taide, det va ännu värre, det blev storm och snö och is och bussen såg inget och det va stup på sidorna, haha då trodde jag att jag skulle dö... vilken resa. Den utflykten kosta bara  90 kronor och vi fick mat så ja va förväntar man sig...

tänkte lägga upp lite bilder, fick nyligen dom av marie:D



Påvägen upp mot Taide, bara massa is


 
  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0